Egunon, zerrendakideok.
Ea teknikoek lagundu ahal didazuen honetan. Aplikazio bat erabiltzen hasita
nago eta oso-oso
erabilgarria egiten hasi zait, laneko ordenagailuan ezin erabil dezakedala
konturatu naizen arte.

Aplikazioa: piggydb
Hemen dago: http://piggydb.net/
Katxarreatzea gustoko duzuenoi gomendatua, ikerketa kualitatiboko prozesuko
kontu
batzuetarako, oso erabilgarria dela ere esango nuke.

Aplikazioa Javan idatzita dago eta ez dauka instalatu beharrik, web
nabigatzailearen bitartez
erabiltzen da.
Etxeko portatila ekarri dut lanekoarekin konparatzeko eta ea javako ezarpenetan
aldakuntzaren bat eginda konpon dezakedan. Ez dut alde nabarmenik igarri;
lanekoa berriagoa
da etxekoa baino eta . Jakinduria amaitu zait; badakit ez dakidala eta ez
dudala ukitu behar,
bestela beste kontu batzuk ondatu ahal zaizkit.

Zerbait ebidentea ikusten baduzue, esan, mesedez, lantokian lan batzuk egitea
erraztuko
lidake-eta.

Hona log artxiboko hutsa:
     *  ERROR [2014/12/17 11:02:00] (PiggydbServer)
java.lang.UnsupportedOperationException:
The BROWSE action is not supported on the current platform!
     *  java.lang.UnsupportedOperationException: The BROWSE action is not
supported on the
current platform!
     *          at java.awt.Desktop.checkActionSupport(Desktop.java:225)
     *          at java.awt.Desktop.browse(Desktop.java:381)
     *          at
marubinotto.piggydb.standalone.PiggydbServer.launchBrowser(PiggydbServer.java:233)
     *          at
marubinotto.piggydb.standalone.PiggydbServer.launch(PiggydbServer.java:91)
     *          at
marubinotto.piggydb.standalone.PiggydbServer.main(PiggydbServer.java:48)
Eskerrik asko pazientziagatik.

Ondo segi

Juan Abasolo

-