Teresa,

Hi ha màsters :

El de la UAB/UB
http://www.pangea.org/gretel-uab/index.php?option=com_content&task=view&id=3
89&Itemid=58

El màster en promoció de la lectura, que inclou entre altres, les
biblioteques escolars.  
http://www.ipecc.net/?seccion=master-promocion-lectura&master=informacion

El de La Coruña
http://www.emagister.com.co/master-bibliotecas-escolares-cursos-2575572.htm


I uns estudis d'especialització en biblioteques a la Universitat de Vic

Certificat d'Especialització en Biblioteques Escolars i Infantils (CEBEI)
http://www.uvic.cat/node/446




Dolors Castellví 

-----Mensaje original-----
De: Foro para profesionales de bibliotecas y documentacion.
[mailto:[email protected]] En nombre de Teresa Oliveres
Enviado el: martes, 17 de noviembre de 2009 4:04
Para: [email protected]
Asunto: [IWETEL] Postgraus de biblioteques escolars

Hola companys,

Algú coneix si s'està realitzant algun estudi de postgrau sobre biblioteques
escolars en alguna universitat catalana o bé de l'estat?

Moltes gràcies

Teresa


----------------------------------------------------
Los archivos de IWETEL  pueden ser consultados en: 
                http://listserv.rediris.es/archives/iwetel.html
----------------------------------------------------

__________ Información de NOD32, revisión 3575 (20081031) __________

Este mensaje ha sido analizado con  NOD32 antivirus system
http://www.nod32.com


----------------------------------------------------
Los archivos de IWETEL  pueden ser consultados en: 
                http://listserv.rediris.es/archives/iwetel.html
----------------------------------------------------

Responder a