Teresa, Hi ha màsters :
El de la UAB/UB http://www.pangea.org/gretel-uab/index.php?option=com_content&task=view&id=3 89&Itemid=58 El màster en promoció de la lectura, que inclou entre altres, les biblioteques escolars. http://www.ipecc.net/?seccion=master-promocion-lectura&master=informacion El de La Coruña http://www.emagister.com.co/master-bibliotecas-escolares-cursos-2575572.htm I uns estudis d'especialització en biblioteques a la Universitat de Vic Certificat d'Especialització en Biblioteques Escolars i Infantils (CEBEI) http://www.uvic.cat/node/446 Dolors Castellví -----Mensaje original----- De: Foro para profesionales de bibliotecas y documentacion. [mailto:[email protected]] En nombre de Teresa Oliveres Enviado el: martes, 17 de noviembre de 2009 4:04 Para: [email protected] Asunto: [IWETEL] Postgraus de biblioteques escolars Hola companys, Algú coneix si s'està realitzant algun estudi de postgrau sobre biblioteques escolars en alguna universitat catalana o bé de l'estat? Moltes gràcies Teresa ---------------------------------------------------- Los archivos de IWETEL pueden ser consultados en: http://listserv.rediris.es/archives/iwetel.html ---------------------------------------------------- __________ Información de NOD32, revisión 3575 (20081031) __________ Este mensaje ha sido analizado con NOD32 antivirus system http://www.nod32.com ---------------------------------------------------- Los archivos de IWETEL pueden ser consultados en: http://listserv.rediris.es/archives/iwetel.html ----------------------------------------------------
