Jajajajaja, no, no comunicava, tenen el telèfon mig espatllat. Em va dir l'Anastasi que el vindran a arreglar la propera setmana. Pots tornar-ho a intentar a veure si te l'agafen, jajajajaja

En/Na Xavier Sánchez ha escrit:

Sento MOLTÍSSIM no haver pogut arribar al sopar. :-(((
Sempre hi ha gent que vol les coses per ahir (i més en campanya de Nadal!),
i no tens manera de dir que no o engegar-lo directament a pastar...
Vaig estar trucant al Sideroploide durant quasi una hora per tal d'avisar
que no arribaria, i no hi va haver manera, comunicava tota l'estona...
En fi, un desastre.
Ho sento Payo (i resta).

          XSL
          [EMAIL PROTECTED]

PS - Espero que haureu fet quatre fotos i ens les ensenyareu, no?

Per enviar missatges a la llista: <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
Altes, baixes i informació de la llista: <http://www.internauta.net>