From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:kbhkol-admin@;kbhkol.dk] On Behalf
Of Rasmus Bøg Hansen
Sent: 25. oktober 2002 15:49
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [Kbhkol] WRR

Hej

Jeg har nogle Debian-pakker liggende, som gerne skulle lette
installationen af WRR lidt; det drejer sig om iproute m/wrr, og wipl;
samt lidt information on WRR (lidt løst of fast, men ikke noget
egentlig dokumentation):

http://smaug.amagerkollegiet.dk/

Når jeg får lidt tid på et tidspunkt satser jeg på at lave en WRR-pakke,
som indeholder scripts og konfigurationsfiler. Jeg satser på at lave en
quick'n'dirty pakke, som er klargjort til flere samtidige
internetforbindelser mv. (det er begrænset, hvor meget jeg kan pille ved
det lige med det samme, da vi i øjeblikket kun har en linje).

Jeg håber, nogen kan få glæde af dem (eller lov til at brokke sig over
dem :).

Jeg vil gerne melde mig til at fylde noget på 'WRR'-sektionen på
kbhkol.dk - igen, når jeg får tid :-)

(tak for et ganske udmærket møde i går, forresten!)

/Rasmus
Amager Kollegiet

If I wanted a blue screen, I would type "xsetroot -solid blue"
- not D:\WINNT\SETUP