Jens Lauterbach skrev den 23. december 2002 20:29:

> Vi overvejer også at vælge Dr. Web (den har jeg god erfaring med), men
> den er vist lidt dyrere (500 Euro for standard version) end F-Prot.

Hos skydebanen.net (boligforening, ikke kollegie - sorry) har vi lige
anskaffet Reliable Antivirus (RAV) til brug sammen med qmail. Vi har ikke
sat det i produktion endnu, men regner med at gøre det meget snart. RAV kan
bruges med de fleste *nix MTA'er og er forholdsvis billigt: USD 299 pr.
server og to domæner.

Måske har jeg overset noget, men så vidt jeg kan se er brugen af F-Prot ikke
gratis sammen med en postserver.

RAV - http://www.ravantivirus.com

/Martin

--