Hejsa,

Mig bekendt burde det være muligt helt legalt at købe en enkelt ADSL-linie
og så alle tilgå den.

Der er fx flere kollegiet nu, der har en ADSL linie med fri download (for
brugerne, i modsætning til den primære forbindelse, hvor der typisk er
begrænsninger) som supplement / aflastning til den primære forbindelse.

Mvh,

Krister (netadm, Grønjordskollegiet)