  From: Ade Sanjaya Aliyasa
  To: keluarga-islam@yahoogroups.com
  Sent: Friday, December 01, 2006 1:31 PM
  Subject: Re: [keluarga-islam] Post status

  Uppssssss......................
  Kayanya perlu voting benarkah budi suci ( Bos Gila ) menumpas Sahmuddin ?
  Atau dewan pelangi KI yang melerai perdebatan tak bermutu anatara keduanya ?
  Saya pribadi melihat budi suci ( bos gila ) tak berandil apa apa dalam amar
putusan dewan pelangi KI, bahkan menurut saya tak ada dakwah sama sekali dari
budi suci kecuali ...........kemarahan membabi buta yang tak jelas ?

  salam sayang dari qatar.
  Ade Sanjaya Aliyasa
  Qapco.co.ltd
  Po.box 50155- Ummsaid Qatar