ya,...ibarat kata " jika sesat di-penghujung jalan. kembalilah semula
kepangkal jalan".

akan tetapi,..." jika malu utk bertanya akan sesat didalam perjalanan"

nah didalam hal sedemikian apakah solusinya dr pihak berwenang yang
diamanahkan utk menguruskan ummat2 islam dinegara2nya. ato adakah
sakadar membilang2 itu sesat,...ini sesat,...

ummat islam maukan SOLUSInya,..dlm masa yg sama kesatuan dan perpaduan
ummat  maseh tetap dpet dilestarikan.

Wassalam.

--- In keluarga-islam@yahoogroups.com, "OK Taufik" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> setahu saya acara Maulid Nabi itu diisi dengan acara-cara yg
> jahiliyah..semisal dangdut seronok dll, itu yg membuat MUI lokal
bilang
> acara tersebut sesat.

Allah

Al-Anfal(harta