Tervehdys

Olen lueskellut Kominformia jo puolisen vuotta melkoisen aktiivisesti.
Voisin sanoa itseni olevan kommunisti tai sosialisti, mutta koska olen
vasta 16 ikävuotta täyttämässä, poliittinen uskottavuuteni on sitä mitä se
on. (Ja sitä mitä sen kuuluukin olla)
        Tälläistä tietopakettia olen etsinyt ja nyt sen siis löytänyt: Paikka,
missä monet anti-amerikkalaiset, sosialistiset, ja etenkin
anti-imperialistiset uutiset kohtaavat. Muutama asia minua on kuitenkin
vaivannut:
        En tiedä kuka kirjoittaa tekstit, mutta joissain (useissa) artikkeleissa
suhtautuminen lukijaan on melkoisen yksinkertaista: jokainen asia
ajatellaan etukäteen, valmiiksi esim. amerikkalaisia pilkaten. Kun
artikkeleiden polittiinen kannanotto on jo muutenkin selvä, olisi
mielestäni parempi jos lukijaa kunnioitettaisiin ja arvostettaisiin sen
verran ettei mielipidettä ikään kuin tyrkytettäisi - saataisiin lukija
ymmärtämään itse kuinka järjetön nykyinen yltiökapitalismi on ja mihin se
johtaa (ja on jo johtanut!).
        Tähän ehkä auttaisi tekstien "uskottavuuden" lisääminen: ymmärrän hyvin
tietysti kuinka valtamedia karttaa aiheita ja kuinka vaikeaa on löytää
"luotettavaa" materiaalia, mutta silti aineisto- ja lähdeluettelo ei olisi
pahitteeksi. Tämä mahdollistaisi Kominformin käytön virallisesti lähteenä
erilaisissa esim. koulu- ja tutkimustöissä. Ehkä myös kriittisempi
suhtautuminen lähdemateriaaliin olisi paikallaan.
        Mutta nämä asiat ovat vain yksityiskohtia (vaikkakin tärkeitä), ja pääasia
on että jollakin riittää uskallusta ja energiaa ylläpitää näin
kannanottavaa, totuudenmukaista ja nerokasta tietopakettia. Toivon
Kominformille kaikkea hyvää! Kiitos vielä kerran mahtavasta työstä!
        Olen parin yrityksen webmaster, joten jos kaipaat apua esim. sivujen
tekniikan suhteen, olisin iloinen jos pystyisin mitenkään olemaan avuksi.

- Sarod