Jediná kniha v češtině o XSLT, o které vím, je Steve Holzner: XSLT -
příručka internetového vývojáře (Computer Press 2002,  ISBN
80-7226-600-4. Mám z ní vždy ale docela divný pocit - člověk se musí
docela soustředit, aby porozuměl tomu, co se text vlastně snaží
sdělit. Navíc ta knížka už je relativně stará, dnes už je např.
novější (a výrazně bohatší) specifikace XSLT.
Jinak pro Javovské řešení webu postaveného na XSL transformacích
doporučuji podívat se na Cocoon (http://cocoon.apache.org/).
Filip Jirsák

--
Filip Jirsák