O samotném Tomcatu v češtině o ničem nevím - otázka je, co by to mělo
být, o konfiguraci se toho asi moc nepopíše, zbytek je všeobecné -
servlety a JSP. Ale o servletech a JSP těch knížek v češtině vyšlo
několik - dejte si třeba na Vltavě vyhledat "JSP" (servlety jsou k
tomu většinou přibalené :-) Já mám třeba doma Marty Hall: Java
servlety a stránky JSP (Neokortex 2001) ISBN 80-86330-06-0. Tam mi
chybí víc popisu konfigurace webové aplikace (web.xml), ale odborné
korektury dělali Miroslav Virius a v konferenci přítomný Oto "Tapik"
Buchta, což je myslím záruka vysoké kvality.

Ze stručných internetových zdrojů třeba:
http://nb.vse.cz/~zelenyj/ -> seminárky

Filip Jirsák

--
Filip Jirsák