Dobry den,

v JSP-stranke mam importovany vlastny class
com.netcontracter.util.JspUtil. Nahodne sa stava, ze
JSP stranka vyhodi nasledovnu chybu:

java.lang.NoClassDefFoundError:
com/netcontracter/util/JspUtil

Po refreshnuti stranky, je zase vsetko v poriadku.
Class sa samozrejme nachadza na spravnom mieste.
Jedine, co som si vsimla je, ze chyba nastava vtedy
ked dlhsi cas JSP-stranku nevyvolam.
Ostatne classy podobnu chybu nesposobuju. JspUtil sa
odlisuje od ostatnych classov tym, ze obsahuje iba
staticke metody. Pripada mi, akokeby Tomcat po case
odstranil JspUtil z cache. Vedel mi by prosim niekto
poradit ako by som tento problem mohla odstranit?

Pouzivam Tomcat 5.0.28 a Windows 2000. Cela web
aplikacia je dedicstvo od inej firmy a 5 rokov stara,
preto je tak navrhnuta ako je navrhnuta...

Dakujem za pripadne rady
Radovana Straube