Rudolf PECINOVSKÝ <[EMAIL PROTECTED]>
writes:

> Obavam se, ze tady se neshodneme. Ani "Head First", any sybexovske
> certifikace do hloubky nejdou. Ledaze byste v te dopovedi daval duraz na
> "trochu". Ony totiž jdou do hloubky opravdu jenom trosku (ono to nastesti pro
> ziskani certifikace staci).
>
> Knihy "Core Java", o nichž jsem se tu zminoval, jdou ale do rozumne, pro
> praktického programátora potřebné hloubky a jdou do ni doopravdy a
> systematicky. Ne tak jako Eckel, který si najde zajimavou malickost, kterou
> rozpitva do mrte, ale pak se zapomene na zakladni věci – napr. zminit se o
> [...]

Zrovna se Javu ucim a "Thinking in Java" od Eckela mne prijde pro
zacatecnika, ktery se chce Javu naucit, jako prvni knizka nejlepsi.
Kdyz si prectu kapitolu, tak mam pocit, ze tomu, o cem se tam pise, fakt
rozumim. O logickych operatorech & a | se nezminuje, to me taky
prekvapilo, ale inicializace u anonymnich trid tam popsana je.
K serializaci jsem jeste nedosel, to nevim. Pozor na to, ze v cestine
myslim vysla jenom druha edice, treti je ke stazeni zdarma z webu
a ctvrta uz je jen za penize.

Jinak "Core Java" mi prijde taky hodne dobra, vse je zde jasne, strucne
a prakticky vysvetleno.

A pak mne jeste zaujala "Just Java".

--
Jiri Pejchal