Presne tak, ked niekedy potrebujem prechrcat vsetky riadky tak si ich musim rozdelit na mensie. Limit ma tu nevyhodu, ze ked sa ti menia data, tak sa moze stat, ze neprecitas vsetky. V tomto pripade si data rozdelujem podla dakeho kluca, primarny kluc je dvojzlozkovy takze jedna cast kluca je perfektny delic.

Limit pouzivam pri strankovani na webe. Tam to ludom az tak neprekaza ze niekedy im daky riadok vypadne.