On Thursday 12 October 2006 14:55, Benda Lukas wrote:
> EE tady se nejedna o valku, ze bych snad rekl ze je Vim horsi. To ze mi
> neprirostl k srdci, jeste neznamena ze musi byt horsi. Ale paklize
> porovnavame IDE, tak Vim se porovnavat proste neda, protoze to neni IDE,
> ale textovy editor. Nema ty funkce ktere ma IDE, doplnovani nazvu
> funkci, code browser atp. atd. Pak je jasne ze prejdete od Vim k
> InteliJ, kdyz delate v Java protoze InteliJ je IDE. Tot vse.

Take mne tento flame nezajima, ale doporucuji vsem, aby netvrdili o produktu,
ktery neznaji, ze ten produkt je to ci ono, obzvlaste lidem, kteri jsou v
praci s onim produktem fakt dobri. Uvedu priklad: pred 13 lety, kdyz jsem
zacinal hloubs pronikat do sveta UNIXu, jsem si spoustel Makubovo makro ve VI
na pruchod bludistem :-D

A pro Vasi informaci, ve VI existovalo doplnovani nazvu funkci jeste driv, nez
nekoho napadlo dat svemu programovacimu jazyku nazev Java (man ctags) a code
browser jsem ve VIMu videl take. Od verze 6.0 lze primo ve VIM cist a
odesilat maily (psat slo vzdy).

Timto povazuji tuto flame za ukoncenou .
--
Oto 'tapik' Buchta, [EMAIL PROTECTED]
http://www.buchtovi.cz