> Pri pouziti Struts + Tiles potrebujete
>
> 1) jedenkrat soubor tiles-defs.xml
> 2) tolik JSP stranek s layoutem, kolik potrebujete layoutu, tj. vetsinou
> jednu
> 3) pro kazdou skutecnou JSP stranku jeden JSP soubor
>
> Cili typicky potrebujete 2 soubory na zacatku a pak pro kazdou JSP
> stranku vytvorit jeden dalsi soubor a naeditovat tiles-defs.xml.

No tech souboru bude vice nez 2, protoze, kdyz layout delate, pak mate nejake
menu.jsp, header.jsp, footer.jsp ... ale
je to konstatni pocet, ktery se poctem stranek nemeni a tudiz to neni podstatne

> [...]
> 7) pridat <definition> do tiles-defs.xml
>
> coz je dost makacka kvuli jedne strance. Proste jednu stranku
> mam rozvrzanou po sesti ruznych souborech. V Tapestry potrebuju
> 2 soubory
>
> 1) sablonu stranky, tj soubor Stranka.html
> 2) tridu stranky, tj. Stranka.java, ve ktere muzu mit i formbean
>
> Pro layout stranek Tapestry pouziva prave tu techniku vkladani
> komponenty do stranky, co presne odpovida udelani si vlastniho JSP tagu
> pro layout. Sice to neni tak flexibilni jako Tiles, ale uspora nutnosti
> editovat jeste jeden soubor za to asi stoji.

No neni to ono, protoze muzete predat vic nez jeden parametr, takze dokazete
zvenku layout komponente nanutit jine menu,
 jiny header atd. Toto samozrejme jde i tomu layout tagu (napr. jmeno jineho
souboru pro generovani menu nez
standardni), ovsem v pripade tapestry jako parametr predavate skutecnou
komponentu, ktera muze byt definovana ve
strance, kde se zobrazi, tj. je to opet v jednom souboru ...

> Cili abych shrnul svuj nazor - Tiles jsou flexibilnejsi nez
> vlastni JSP tag, ale zase musim kvuli pridani dalsi stranky
> editovat o jeden konfigurak vic.

Coz v pripade struts + tiles neni zas tolik bolestive, nez to resit pomoci
jinak, protoze tech konfiguraku uz je stejne
az az ....

Ano ano, tapestry to je ta spravna volba :-))

--
Jiří Mareš (mailto:[EMAIL PROTECTED])
ČSAD SVT Praha, s.r.o. (http://www.svt.cz)

Odpovedet emailem