> [...]
> vam,
> ze je tech konfiguraku uz tak nejak nakonec moc? Ze vetsinu procesoroveho
> casu misto vlastni business logiky sezerou ty desitky ruznych frameworku?
> Preci jen jsem vzdycky zastancem toho, koupit si v obchode obycejne kladivo,
> nez si koupit tovarnu na vyrobu univerzalnich tovaren na vyrobu planu na
> univerzalni tovarny delajici univerzalni 20000 ucelovy nastroj, kterym jde
> mimo jine i zatlouct hrebik, a to deseti zpusoby, ale mate s tim trosku
> problem, policku povesite az pristi desetileti...

No tudle cast jako bych cetl v nejakem clanku ... no ten configurak pro tiles
mi prijde jeste ten nejlepsi, jaky v ve
struts je, protoze skutecne dochazi k oddeleni kodu nastaveni aplikace a to se
mi libi. Specialne u aplikaci, ktere
delame, tj. uz mame asi 40 release a hrabeme se v tom porad dokola ... kdybych
chtel neco udelat, nekomu to dat, pak je
to asi zbytecne hrani ...

> [...]
> cmdline a klasicky servlet s vystupem pres freemarker, jako backend pouzit
> SSJ (kvuli SOAPu), db PostgreSQL primo pres JDBC. Ano, pouzil jsem uz hodne
> stare vlastni utilitky pro Freemarker, I/O, getopt (nikdy jsem se nedostal k
> tomu vyzkouset apachi), JDBCPool, IDEA a Copy&Paste a perl pro DAO objekty
> (uz jsem nenasel stary XDocletovy skript, tak proto perl) a WSDLko jsem si
> vymyslel (no, dobre, WASP mi ho vygeneroval ze trid, takze zadny integracni
> problem). Nerikam, ze je to napsano optimalne, ale rekl bych, ze to stacilo.

No tapestry me osobne presvedcilo, i kdyz mam pocit, ze ve verzi 4 je to teprve
ono a to co ma prijit v 5, to uz je
super. Je to objektove, zadne PHP .. design dela designer a ne vyvojar (jako v
JSF) nebo "pouceny designed" jako v
pripade PHP, JSP, VElocity apod.

> PS: Vite, proc Mozilla se neprosadila, kdezto Firefox ano? Mozilla byla
> pomala
> jako sracka, protoze byla preframeworkovana. A vite, proc je PHP, potazmo
> W/LAMP nejuspesnejsi platforma? Protoze je STRASNE jednoducha.

No jo, PHP potazmo LAMP je uspesna platforma, ale uz jsem par LAMP aplikaci
predelaval, protoze po tech par letech
neustaleho predelavani a dodelavani featur uz ani autor netusil co se tam deje
a proc ... problem je v tom, ze je to
sice jednoduche, tj. pristupne, ale pak programuji lide, ktere vedi kulovy o
cem to je a dopada to tak jak dopada .. to
ovsem neznamena, ze LAMP platforma je spatna.

Takze, jen at to neni pro kazdeho, jen at uz naucit se to znamena neco umet a
pak to co vznikne bude mit vetsi
pravdepobnost mit hlavu a patu ...

Me osobne to nevadi, kdyz si musim neco nastudovat a neco pochopit :-)

--
Jiří Mareš (mailto:[EMAIL PROTECTED])
ČSAD SVT Praha, s.r.o. (http://www.svt.cz)