From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Pavel Nemec
Sent: Wednesday, February 07, 2007 10:04 AM
To: Java
Subject: databáze

Dobrý den,
pro jeden svůj projekt bych potřeboval použít nějakou velice malou databáze.
Databáze bude součástí programu a není podstatné aby byla rychlá, ale spíše aby
byla malá (jak do velikosti v paměti, tak potřebná velikost na disku).
Našel jsem několik kandidátů (všechny pod GPL licencí) a všechny v jave.
HSQL
DB4o

Pokud mátě někdo zkušenosti s databázemi, prosím podělte se. (mám na mysli
zkušenosti s malými embeded databázemi ;) )

Pavel

Odpovedet emailem