Pavel Nemec wrote:
Dobrý den,
pro jeden svůj projekt bych potřeboval použít nějakou velice malou databáze. Databáze bude součástí programu a není podstatné aby byla rychlá, ale spíše aby byla malá (jak do velikosti v paměti, tak potřebná velikost na disku).
Našel jsem několik kandidátů (všechny pod GPL licencí) a všechny v jave.
HSQL
DB4o

Pokud mátě někdo zkušenosti s databázemi, prosím podělte se. (mám na mysli zkušenosti s malými embeded databázemi ;) )

Pavel
Dobry den. Nedavno jsem take hledal neco podobneho a jediny nastroj, ktery by se mne libil a vyhovoval, byla databaze Stels Engine ( http://www.csv-jdbc.com/stels_engine.htm ). Neni potreba spoustet serverovou cast, umi agregacni funkce, prevody datovych typu, nekolik matematickych funkci, proste to nejzakladnejsi...

Odpovedet emailem