Zdravím,

my při vývoji používáme také JSF+Facelets (a také Seam) a musím říct, že
mne až překvapilo s jakou
jednoduchostí se s tím dá psát.

Opravdu doporučuji se podívat na Seam.

Pro mne asi nejsilnějším argumentem je jednoduchost používání (ať žije
Ruby on Rails, ze kterého se inspirovali),
zastoupení silnými firmami (JBoss alias RedHat, Sun) a je to založené
převážně na standardech (JSF, JPA, ...).
A Seam se stává strategií JBossu a také jeho vlajkovou lodí.

S pozdravem

Petr Ferschmann

Petr Ferschmann

SoftEU s.r.o.