Hm, a zaokrouhli to vzdy a spravne to Vase reseni nahoru? Ja jenom jestli nahodou nedostanete troska jine vysledky nez je potreba. Na zvolene metode se mi zasadne libi to, ze funguje za vsech okolnosti.

Toto neni klasicky matematicky model. Vy resite pouze matematickou cast dane veci. To jsem resil i pres round.

A jak jste videl i v tomto pripade, nazoru a postupu tu bylo mraky a myslim ze i casem se nekdo najde, kdo to vyuzije. Slo mi o nejjednodussi a presnou metodu. Za coz mohu vsem zucastnenym podekovat. Diky.

Pet