A co chcete profilovat, mate tam problem a nebo chcete jenom optimalizovat? V kazdem pripade staci obycejny profiler, ja nedam dopustit na JProfiler (http://www.ej-technologies.com/products/jprofiler/overview.html), ktery je sice komercni, ale ma dostatecne dlouhy a neorezany trial na to, aby se mohl pouzit.

Profilovat muzete pamet (memory leaky), CPU (cas straveny na volani metod), GC (cetnost spousteni, rozlozeni objektu na heapu) a nebo vlakna (deadlocky, uzka hrdla).

Adámek Lukáš napsal(a):
Ahoj

Poprve se to moc nechytlo, tak to zkusim jeste jednou.

Potrebujeme zoptimalizovat nektere funkce v nasi aplikace ktera bezi nad JBossem.

Nepotrebujeme presny navod, spis jen nastrel na co se podivat nebo na co se zamerit.

Jak neb cim profilujete vy aplikace, ktere vam bezi nad JBossem?

Jako obvykle nejlepe free.

Diky

Lukas Adamek

--