From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Roman Pichlik
Sent: Monday, May 14, 2007 9:58 AM
To: Java
Subject: Re: Profilovani serverove casti aplikace na JBossu

A co chcete profilovat, mate tam problem a nebo chcete jenom
optimalizovat? V kazdem pripade staci obycejny profiler, ja nedam
dopustit na JProfiler
(http://www.ej-technologies.com/products/jprofiler/overview.html), ktery
je sice komercni, ale ma dostatecne dlouhy a neorezany trial na to, aby
se mohl pouzit.

Profilovat muzete pamet (memory leaky), CPU (cas straveny na volani
metod), GC (cetnost spousteni, rozlozeni objektu na heapu) a nebo vlakna
(deadlocky, uzka hrdla).

--
S pozdravem Roman "Dagi" Pichlik

/* http://www.sweb.cz/pichlik/ Blog pro kodery */