Kazdy pouziva ake IDE chce (NetBeans, Eclipse). Nemam rada zhora nariadene IDE.
V byvalej firme jeden z najvykonnejsich programatorov (Rus) programoval zasadne
iba v UltraEdite.
Funkcionalita //#if //#endif by nam nepostacovala a asi by aj poriadne
zneprehladnila zdrojaky. Takto mame vsetko pekne oddelene. V jednom adresari sa
nachadzaju vsetky specifika pre daneho zakaznika, nie su roztrusene po celom
kode. Momentalne mame okolo 50 takychto zakaznickych adresarov aj s
podadresarmi pre rozne aplikacie.

S pozdravom
Radovana Straube