Dobry den,

my sme mali vo firme rovnaky problem. Mame zopar aplikacii a kazdy zakaznik
chcel mat samozrejme svoje logo, layout, svoju adresu v paticke, svoje vlastne
nastavenia...

Mame zakladnu aplikaciu. Vytvorili sme zoznam adresarov podla zakaznikov, kde
sme ulozili specificke subory. Nami napisany ant-skript zoberie zakladny
war-subor a doplni prip. vymeni specificke subory alebo pozmeni urcite texty ->
vytvori sa specificky war-subor pre urceneho zakaznika.

Toto riesenie nepotrebuje ziaden specialny softver iba javu a ant.

Tento postup sa nam osvedcil aj v pripade, ze zakaznik ma nejake tajne
nastavenia a deployment si chce robit sam. Pri update posleme iba updatovany
zakladny war-subor a zakaznik si spusti nas ant-skript uz so svojimi
nastaveniami.

S pozdravom
Radovana Straube