Ahoj,
mam na stole zadani na ukladani dokumentu do databaze a rad bych k tomu
pridal i OCR aby se dalo podle textu vyhledavat. Bohuzel jsem narazil na
znacne problemy s prevodem do textu.

Pokud se tyka scanovani tam mam vyhlednute dva produkty, Morena ci
Asprise JTwain / Asprise JSane. Tam nevidim problem.

U OCR jsem nasel tri reseni - Asprise OCR, JavaOCR, JOCR.
Ani jeden z uvedenych produktu pri testu nedosahne (ani zdaleka) kvality
HP software co je soucasti tiskarny PSC (za asi 1500 Kc). Jediny
obrazek, ktery se mi podari prevest, je demo obrazek dodany k Asprise
OCR, kdyz to same vytisknu a naskenuji (ruznymi zpusoby - ruzne
rozliseni, ruzna barevnost), nedosahnu stejneho vysledku.
Uz mne v zoufalstvi napadlo pouzit nejakou DLL s knihovnou pro cecko,
jestli existuje a udelat JNI most.

Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Mozna jenom delam neco spatne
(parametry skenovani?). Nezda se mi, ze by tam drahe produkty (Asprise
OCR $3000) byly nepouzitelne (JOCR je zdarma ale podle komentaru
nedosahuje dobrych vysledku - coz u mne tedy ani jeden).

Dekuji,
Leos

Odpovedet emailem