Ahoj,

2008/8/26 Leoš Urban <[EMAIL PROTECTED]>:
> mam na stole zadani na ukladani dokumentu do databaze a rad bych k tomu
> pridal i OCR aby se dalo podle textu vyhledavat. Bohuzel jsem narazil na
> znacne problemy s prevodem do textu.

s OCR v Javě nemám žádné zkušenosti, zato vím, že výborný OCR program
je Abbyy FineReader. Existuje i Scripting Edition, takže myslím, že by
neměl být problém použít ho  vzdáleně přes DCOM (např. přes čistě
javový J-Interop).

Nejsem si úplně jistý, ale myslím, že FineReader Scriptin Edition je i
součástí Corporate Edition (licence cca za 8000 Kč).

> Leos

-- pepa cacek

Odpovedet emailem