Jednoznacne Hudson. Super vec, uz si bez ni nedokazu predstavit teamovy
vyvoj...

Tom

________________________________

From: konference-boun...@java.cz [mailto:konference-boun...@java.cz] On
Behalf Of Jozef Sevcik
Sent: Wednesday, March 11, 2009 3:08 PM
To: Java
Subject: Re: Ako na automaticke testy - server side?

TeamCity, chvilu s tym experimentuje a zda sa mi to solidne.

2009/3/11 Dusan Zatkovsky <msk.c...@gmail.com>

DD.

Co pouzivate na automaticke testy? Pre C++ projekty pouzivame buildbot,
ale
ani ten nie je uplne dokonaly.

Automaticke testy si predstavujem takto:

- niekde na serveri bezi demon a sleduje zmeny v svn
- pri zmene urobi novy checkout, vsetko zbuildi, spusti testy
- v pripade chyby rovno posle email tomu, kto chybu sposobil
- generuje html reporty ( http://buildbot.net/trac/wiki/ScreenShots )

Odporucte nieco podobne pre javu. Googlim uz hodinu a nic som nenasiel.
najhorsom pripade pouzijem buildbot aj na javu, ale pride mi to
nesystemove a
naviac sa pripravim o dalsie moznosti.

Diky

--