V Javě máte opravdu přehršel možností - asi nejznámnější jsou:

- Continuum (http://continuum.apache.org/)
- Hudson (https://hudson.dev.java.net/)
- Teamcity (http://www.jetbrains.com/teamcity/)
- Luntbuild (http://luntbuild.javaforge.com/)

Všechny vám určitě splní to, co jste explicitně uvedl - většinou toho ovšem
poskytují víc.
Každý vám doporučí asi něco jiného, ale všechny jsou dobré. My používáme
TeamCity od JetBrains.

Honza N.

Ing. Jan Novotný
http://blog.novoj.net