Díky za reakci. Já si celou dobu myslel, že SMTP doručuje zprávy přímo do
schránek.

Nicméně zkoušel jsem pár domén, posílat na ně maily. A vždy jsem na
neexistující email dostal informací, že schránka neexistuje. Zkoušel jsem u
většiny i existující email a naopak mi to oznámilo doručení, email vždy přišel.
Zkoušel jsem ibm.com, dvě české velké vysoké školy a několik nejznámějších free
emailových serverů

Zde je seznam testovaných domén:

@ibm:

com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 550 5.1.1 <hfjdjh...@ibm.com>...
User unknown

@vsb.cz:

 com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 550 <tomay.prox...@vsb.cz>:
Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table

@cvut:

 com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 450 4.2.0 <x...@cvut.cz>:
Recipient address rejected: Greylisted, see
http://postgrey.schweikert.ch/help/cvut.cz.html

opakovaný pokus:

 com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 550 5.1.1 <x...@cvut.cz>:
Recipient address rejected: User unknown in local recipient table

@gmail.com:

com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 550-5.1.1 The email account that
you tried to reach does not exist. Please try

@centrum.cz

com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 550 5.5.1 No such user here

@seznam.cz

com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 451 4.3.5 Temporarily
unavailable, try again later.

opakovaný pokus:

com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 550 5.1.1 Sorry, no mailbox here
by that name.

Tak myslím, že to zas tak nespolehlivé není.