Z> a ktery z techto pripadu testuje situaci, o ktere pise Makub?

Já právě psal, že jsem nenašel praktický případ, kdy bych dostal kladnou odpověď
na  neexistující email. Tedy praktickou existenci toho, co Martin kuba
popsal.

Z> Vy potrebujete napr. serveru @cvut predat email pro adresata
x...@fel.cvut.cz.
Z> Nejdrive pro existujici adresu a pak pro neexistujici.

Tomu  nějak nerozumím. Pokud bych poslal email x...@cvut.cz a tam by byl
smtp  server,  který  by  tu  zprávu  přijal  a  pak  by  ji předal na
x...@fel.cvut.cz,  tak  bych  se o doručení skutečně nedozvěděl, ale nic
takového se tam neděje, ne?

Zkoušel jsme neexistující email.:

 com.sun.mail.smtp.SMTPAddressFailedException: 550 5.1.1
<slovav...@fel.cvut.cz>: Recipient address rejected: User unknown

Bez  té  jedničky  na  konci  je  to existující email a to mi normálně doručilo:

14:51:52.210 [RemoteDelivery-1] DEBUG MailService - RemoteDelivery
(RemoteDelivery-1).deliver(): Starting mail delivery. qi=QuedItem
[id=javax.mail.internet.mimemess...@479d4f72; status=1; ];
14:51:52.435 [RemoteDelivery-1] DEBUG MailService - RemoteDelivery
(RemoteDelivery-1).deliver(): Attempting delivery of
javax.mail.internet.mimemess...@479d4f72 to host smtp://max.feld.cvut.cz to
addresses ....
14:51:53.103 [RemoteDelivery-1] DEBUG MailService - RemoteDelivery
(RemoteDelivery-1).deliver(): Mail (javax.mail.internet.mimemess...@479d4f72)
sent successfully to smtp://max.feld.cvut.cz

 Tomáš Procházka

 E-mail: t.procha...@centrum.cz
    WWW: http://www.atomsoft.cz
    ICQ: 87147320