Imho tohle - pamet a disk - resi databaze. Proc jinak pouzivat databazi?
Zjistete si jak veliky ma vase databaze extent - to je minimalni
mnozstvi nactenych dat, takze je mozne ze mate uz v pameti jeste vice
dat nez pozadujete.

Z pohledu java aplikace jde spis o to, ze se nemusi resit transakcni
izolaci (zapis a cteni) a bylo by dobre rici databazi - ja ty data menit
nechci (READ ONLY).

Ale jak se to v hibernate udela?

Odpovedet emailem