Ahoj,
no, záleží na zátěži. Pokud je to server s tisíci konkurentními přístupy,
možná by stálo za to katalogizovat a periodicky generovat statická html a
zobrazovat je jen apachem. Ale pokud se nejedná o OPRAVDU VELKOU zátěž,
nezabýval bys se tím a nechal práci servlet containeru a hibernate.

Jirka

Odpovedet emailem