From:   konference-boun...@java.cz on behalf of Pavel Nemec
Sent:   Thu 10/22/2009 9:02 AM
To:     Java
Subject:        Re: Balikovanie java aplikacii na linuxe

Dne 19. ríjna 2009 15:16 Podlesak Kamil <kamil.podle...@ips-ag.net> napsal(a):
> Zdravim,
>
>  Zajimava diskuse. Vcelku vsechno dulezite jiz bylo receno, ale jednu
> poznamku bych pridal: toto neplati ani ve svete C(++)!
>  Respektive, v podstate to plati ve svete Linuxu pouzivaneho typickym
> zpusobem, tj. bez komercnich aplikaci.
>  Zrovna tento mesic se ale stalo, ze IBM Lotus Notes prestaly fungovat s
> novou verzi GTK knihovny (2.18). Balickovaci system s takovou variantou
> opravdu nepocita, takze je nutne si to vyresit rucne (nastesti staci knihovny
> nakopirovat do /opt/ibm/lotus/notes

Tohle neni uplne presne. Komercni aplikace napriklad skype, ktery je
distribuovan pomoci balickovaciho systemu (deb nebo rpm) si s tim
samozrejme poradi. Vetsina komercnich aplikaci ale pouziva svuj
instalator, ktery ale s balickovacim systemem nepracuje a
nezaregistruje si zavislosti....no a pak to dopadne jako ve vasem
pripade.

<<winmail.dat>>