Vážení!
Mám docela analytický problém a chybějí mi informace.
Mám desktop aplikaci a z propagačních důvodů ji chci umístit na internet.
Tedy jen části.
Aplikace potřebuje k provozu databázi. Provozuji ji na lokále proti MySQL.
Abych ji nemusel celou udělat znovu, mám ideu řešit poskytnuté frame jako
applety.
Jenže:
Stránky mám umístěné u providera, který poskytuje PHP (a moje stránky mám v
PHP naprogramované) s podporou MySQL.
Nevím, jestli provider umožňuje připojení na MySQL z internetu, ale vlastně
bych to tak i nerad provozoval z bezpečnostních důvodů.

1) Jakou techniku vlastně na podobný problém použít?
2) Kdysi tu byla informace o providerech, poskytujících web hosting s
podporou Javy. Aktualizoval by někdo tuto informaci?
Pochopitelně raději web zdarma k odzkoušení. (V tom případě bych migroval
databázi do Derby).
3) Mám chaos v tom množštví servrů, Ajax, GlassFish atd. Javové weby jsem
nedělal. Je to jen otázka vývoje, že už není Ajax a je GlassFish, nebo si
musím vybrat techniku, kterou chci programovat a podle toho vybrat typ
serveru?
Setkal jsem se s tím, že mám starší demo z NetBeans, které jsem kdysi
vygeneroval a bylo pro Ajax a nyní s přeinstalací mám pod NetBeans GlassFish
a aplikaci chybí některé balíčky, co byly zřejně v Ajaxu.
Nejspíš je tahle záležitost vázaná i na výběr providera. Nebo se mýlím?

Může mi někdo dát nějakou startovací informaci
Předem velice děkuji!

Arnošt

Odpovedet emailem