Ahoj.

> Stránky mám umístěné u providera, který poskytuje PHP (a moje stránky mám v
> PHP naprogramované) s podporou MySQL.
> Nevím, jestli provider umožňuje připojení na MySQL z internetu, ale vlastně
> bych to tak i nerad provozoval z bezpečnostních důvodů.

K veciam okolo javy a ajaxu sa nevyjadrim, java+web nie su moje silne stranky.
Z pozicie byvaleho admina sa vyjadrim k architekture.

Je otazka, ako velmi su data v db citlive. Pokial sa pouzije ssl a spravne sa
nakonfiguruje databaza a firewall na databazovom stroji v Internete, nevidel
by som v tom problem.

Outgoing traffic by snad tiez nemusel byt u providera limitovany, ak ide o
rozumny hosting, dalo by sa dohodnut. Otazkou vsak bude latencia medzi php
aplikaciou a db, kedze db nebude hned meter vedla za gigabitovym dratom, ale
niekde v Internete.

--
Dusan

... tykajte mi