Bude hodne zalezet na strukture projektu a co spada do free a co do business
projektu.
Ja osobne bych volil rozdeleni do modulu podle funkcnosti pro free a
business, pripadne jeste na jadro aplikace.
A distribuci bych resil v danych modulech nebo vytvoril uplne separatni
moduly, ktere by resily pouze vytvoreni distribuce.
Distribuce lze pekne resit pres
maven-assembly-plugin<http://maven.apache.org/plugins/maven-assembly-plugin/>.
Velice pekna inspirace by se dala najit u Nexus projektu, ten je taky
rozdelen na free a placenou verzi.

Petr Prochazka

Odpovedet emailem