Ahoj, pouzival som Prototype (s frameworkom Stripes) a DWR (so Springom) bez akychkolvek problemov. Hlavne s DWR je to velmi pohodlne... Sice som ich pouzival vzdy s nejakym frameworkom, ktory pracu s danou kniznicou znacne zjednodusuje, ale daju sa samozrejme rozbehnut aj mimo nich.

http://directwebremoting.org/dwr/index.html

http://www.prototypejs.org/

S pozdravom Roman.