Díky, večer se na to podívám.
S tím plaintextem - servlet mi vrací hodnotu yes/no, přičemž hodnota yes má
5 znaků a hodnota no 4 znaky. Tu hodnotu pak následně testuju (if
(result=='yes') ...). Když jsem na výsledek použil funkce trim() v
javascriptu, tak se "zasekla"- ať již jako result.trim() nebo
trim(result) (jít by mělo obojí) - čili předpokládám že je tam místo
obyčejného prázdného řádku nějaká "potvora"- bohužel se to špatně debuguje
Jirka

Odpovedet emailem