No, nebyl bych az tak presvedcen o tom, ze je to to nejlepsi, ale za
sebe muzu rict, ze se me s nim na jednom projektu pracovalo moc pekne
a nic lepsiho zatim neznam. Bohuzel nez clovek trochu pochopi celkovou
filozofii prace s modely, tak ho to trochu potrapi a muze i znechutit!
My jsme zvolili Wicket take kvuli tomu, ze design html stranek delalo
jine oddeleni. Meli jsme udelane html sablony ve dreamweaveru a oni si
mohli v klidu hrat s designem bez toho aby to nejak dramaricky
ovlivnilo logiku za tim.
Jinak co si tak vzpominam, tak bylo super forum na nabble, predpokladam zde:
http://old.nabble.com/Apache-Wicket-f13974.html

Odpovedet emailem