Přemýšlel jsem o tom o víkendu, kdy jsem si ohříval kafe za větrákem
CPU. Facebookové aplikace ve Flashi žerou neskutečně CPU a nějaký
offload na GPU nemají. Buď to autoři neumí nebo to nedovoluje Flash. Byl
bych rád, kdyby se prosadila jiná, lepší technologie. Moje přítelkyně je
schopná notebook uvařit a to doslova.

Kupodivu i "moje blondýny" (jsou blond, jsou ženské a je jim 5-30)  si
poradí s instalací Javy do Firefoxe samy. Oni si umí nainstalovat
Firefox i Thunderbird s nastavením účtů a mají Chrome a kupodivu i
Safary. Ony nemají předsudky: to je Java - to je pomalé, ve Flashi
nemůžu klikat pravým tlačítkem, to je Silverlight - to je .NET a to je
MS, který nemám ráda - to je GTK, ale já chci QT. Prostě stáhnou
300MB .NET frameworku, používájí aplikaci, která jediná má závislost na
Mono, neřeší, že aplikace žere všechnu paměť CPU... A když se stahuje
nebo beží něco dlouho, jdou uvařit večeři.

Takže dle mého názoru:

Aplikace pro masy - je jedno v čem to je, pokud prezentace bude
zajímavá, lidi si to stáhnou.
Pro firemní prostředí - je to taky jedno, tam se to dá dát i do smlouvy.

Odpovedet emailem