> Aha. Pak tedy každý expert musí nastudovat, která metoda mu pod rukou
> zdroje uklízí a která ne? To mi nepřijde příliš šťastné.

Lepsi kdyz to studuje expert, nez amater. Nakonec expert by to mozna
napsal lepe v C++. Proto je Java tak oblibena, ze se v ni chyb da
delat mene a jsou snadneji odhalitelne.

Situace je jina, pokud mate aplikaci, kterou od zacatku do konce
vyvijite sam nebo aspon nad vyvojem mate dohled. V beznem zivote ale
na vas spadne existujici aplikace (nebo lepe nekolik aplikaci), na
ktere se behem radu let vystridala rada lidi s ruznym stupnem znalosti
Javy, Swingu (a pripadne hafo dalsich knihoven). Pak jste vdecny za co
nejjednodussi programove konstrukce, ve kterych nelze udelat chyba.

Odpovedet emailem