Tak to byly Tvoje modlitby :-). A ja si porad lamal hlavu, co primelo
Marka Reinholda, aby zmenil nazor na closures a zahrnul je do JDK 7.
Po jeho oznameni na Devoxxu je velmi pravdepodobne, ze closures budou. Jen
se zatim nevi, jak budou vypadat.

Mozna takto:

#int(String) strLen = #(String s) {
     if (s == null) return -1;
     return s.length();
  };

nebo takto:

#(String: int) strLen = #(String s: int length) label:{
    if (s == null) { length =-1; break label; }
    length = s.length();
  };

nebo treba i takto:

#(String: int) strLen = #int(String s) length: {
    if (s == null) break length =-1;
    length = s.length();
  };

a nebo uplne jinak.

Z.T.
--
Zdenek Tronicek
FIT CTU in Prague

Ladislav Thon napsal(a):
> [...]
vylepseni Javy je Automatic Resource Management.
> Je to jeden z akceptovaných návrhů Project Coin:
> http://wikis.sun.com/display/ProjectCoin/2009ProposalsTOC, takže by se
> mělo objevit v Javě 7. A já volám, když už nebyly vyslyšeny moje
modlitby
> stran lexikálních uzávěrů: sláva! Sláva!
> Mimochodem, C# má spoustu věcí, které Javě IMHO chybí. A Groovy ostatně
taky. To jen když už jsme se pustili do těžce off-topic témat :-) LT

Odpovedet emailem