Dobry den,

kdybyste tuto otazku polozil pred rokem, patrne bych s odpovedi vahal.
Dnes je vsak situace jina. Doporucuji podivat se na Java Enterprise
Edition 6. Najdete tam spoustu myslenek ze Springu i Seamu.
Napr. JSR-299 Contexts and Dependency Injection a JSR-330 Dependency
Injection. Vice napr. na http://java.sun.com/javaee/technologies/.

Z.T.
--
Zdenek Tronicek