K tomu, co pises, bych rad doplnil, ze spec lead JSR-299 byl Gavin King. U
JSR-330 to byli Rod Johnson a Bob Lee.

<not-too-serious>
V kontextu techto jmen je pro me Tvuj mail prekvapenim. Ty jsi ochoten
pripustit, ze by tito panove, pro nez mas obvykle jen slova obdivu, mohli
navrhnout neco nedokonaleho?
</not-too-serious>

Jinak ja ten dotaz chapal tak, ze pisatel se chce podivat na neco noveho,
aniz by to chtel hned pouzit. A na takovy dotaz jsem odpovidal.

Z.
--
Zdenek Tronicek
FIT CTU in Prague