> Jak to Josh Bloch myslel nevim, ale ze & muze byt rychlejsi nez && me
> neprekvapuje. Pri pouziti & procesor muze vyhodnocovat operandy paralelne,
> zatimco u && musi pockat, jak dopadne vyhodnoceni prvniho operandu. Takze
> pokud jsou operandy nezavisle a procesor vicejadrovy, tak to bude mozna i
> docela caste.

Jak ale překladač pozná, že operandy jsou nezávislé?
To může poznat pouze tehdy, když jsou oba hodnotami proměnných.

Jakmile je první z nich funkce, muselo by se analyzovat, zda tělo té funkce
neovlivní hodnotu druhého operandu. U druhého se naopak musí vědět, jestli se
vůbec smí vyhodnocovat.

Na moje gusto příliš mnoho vedlejších pdmínek.
Pak stačí drobná změna zadání, některá z těchto podmínek přestane platit a
vyhodnocovaný výraz podmínka začne nenápadně poskytovat nekorektní výsledky.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5336 (20100803)

http://www.eset.cz

Odpovedet emailem