IMO pro vyvoj nezbude, nez si nainstalovat 5.0 v IDE.
Pokud by stacilo az pri buildovani, jestli je kod spustitelny na JRE
5.0, tak jsem pri cteni navodu pro Maven jsem kdysi narazil na tuto
stranku:
http://maven.apache.org/guides/mini/guide-building-jdk14-on-jdk15.html.
Mozna ti to bude k necemu.
Ve firme pouzivame opacny zpusob, ze buildujeme kod danou verzi JDK jako
jsou zdrojove kody. Tim mame zaruceno, ze se do kodu nedostane nic, co
by nebylo v API.

Petr Prochazka