Dobry den,

ked je treba presvedcit zakaznika, aby upgradol Javu z 5.0 na 6.0, staci
povedat, ze pre J2SE 5.0 dna 3.11.2009 bolo stopnute vydavanie updatov. Tu je
linka:
http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index-jdk5-jsp-142662.html

Cize pripadne bezpecnostne diery nebudu moct byt zaplatane. Je sice este
moznost si zaplatit Java for Business 1.5, ale upgrade na 6.0 vyjde lacnejsie.

Ze bude aplikacia s novou Javou bezat rychlejsie nie vsetkych oslovi, ale
pripadna bezpecnostna ich vacsinou rozhybe. Nam sa zatial podarilo tymto
argumentom presvedcit vsetkych zakaznikov.

Radovana Straube