Ad "jednoduchost syntaxe") tady si evidentne nerozumime. Člověk se dokáže naučit za pár hodin syntaxi na úrovni školních příkladů, možná trochu více. Rozhodně však nebude schopen psát efektivní kód. Myslím si, že poznak syntaxi není otázkou pár hodin (nemluvím o tom jen ze své zkušenosti).

Ad paralelismus, performance, atd.) Samozřjmě, že tady člověk pouze se syntaxí nevystačí. Rozhodně je však nesmírně důležitá. To že nabouhám nějaký kód, který u mě na lokále funguje a na jiném multithreadovém prostředí vykazuje výrazné problémy mě v klidu nenechá.

Samozřejmě syntaze svatá a je třeba mnoho dalších znalostí. Tímto snad můžeme ukončit toto okrajové téma :-) (nebylo mým úmyslem odbočit od původního tématu).

Arny