2011/2/4 Petr Fejfar <petr.fej...@seznam.cz>:
> Dne Fri, 04 Feb 2011 01:39:44 +0100 Oto Buchta <ta...@buchtovi.cz>
> napsal/-a:
>
> No kdyz jsem to rozpoutal, tak jeste par poznamek

> Jenomze pokud bys podminil prechod na jiny jazyk
> nabytim jistoty, tak to bys na zadny jazyk
> nemohl prejit, protoze tu jistotu nabydes jedine
> tim, ze ten jazyk jeho pouzivanim 'zazijes' :)

Souhlas. Ale 'zažiješ' to asi těžko za dvě hodiny a to je to, oč tu běží ;-)

> Asi mam pohled zkresleny 30+ lety praxe, kdy jsem programoval
> kde v cem, vcetne jazyku ktere uvadis, nicmene uz muj guru
> z pocatku kariery rikal 'muj sef se ucil Basic tyden,
> me na to stacily dve hodiny' :-)

To mi připomíná Roberta Fulghuma a jeho "Všechno, co opravdu potřebuju
znát, jsem se naučil v mateřské školce"(nebo to bylo v "Možná, možná
ne", už nevím přesně). Tam napsal, že mu kdysi kdosi chytrý řekl, že
neexistuje jediný intelektuální úkol, který nelze zvládnout za víkend
a on s rozhodl, že se stane dirigentem. Vzal si na to tuším půl roku a
výsledkem byla nejrychlejší Beethovenova devátá na světě :-D

--
Oto 'tapik' Buchta, ta...@buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com

Odpovedet emailem